neděle 28. února 2016

Knižní přírůstky za leden a únor 2016

Tak jsem se konečně odhodlala a natočila své první video. Bylo to těžší než jsem myslela a kdybych měla vystříhat všechny přeřeky a bláboly, tak bych točila a stříhala ještě teď :D Doufám že vás to neodradí a bude se vám moje video líbit. Chtěla jsem točit za denního světla, ale bohužel přestal spolupracovat foťák. Nejdřív se mu nelíbila moje paměťová karta, takže jsem musela najít jinou. Potom se mi vybila baterka. A pak po polovině natáčení došlo místo na paměťové kartě :D

Buďte prosím shovívaví, věřím že pokud budu natáčet pravidelně, bude to jen lepší a lepší. Moc ráda bych u toho vydržela, protože mě to moc bavilo.

Budu ráda za ohlasy jak na video, tak na knihy, o kterých jsem mluvila :)

Video naleznete zde na youtube. Až vymyslím jak sem vložit video rovnou z youtube, tak sem budu dávat přímo video.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě moc potěší a ráda na něj odpovím :)