úterý 8. prosince 2015

Knižní přírůstky za listopad

A je tu moje listopadová (obří) chvástačka, za kterou stojí úspěšně dokončená vysoká škola a promoce, která proběhla v listopadu. Takže většinu knih jsem dostala jako dárek za dokončení školy. S tím, že na slevomatu jsem si koupila voucher na 25% slevu do knihkupectví Kanzelsberger. No taková sleva hned hodí pár knih navíc. A takhle to dopadlo.

Nebudu ke každé knize psát, proč jsem si jí koupila, jako to obvykle dělám. Na to je těch knih opravdu moc.  Některé knihy jsem si chtěla pořídit už delší dobu, jen na to pořád nebyla vhodná doba a dostatek peněz. Spoustu knih jsem si pořídila díky tomu, že sleduji různé knižní blogy a čtu časopis Pevnost, a četla jsem na ně samé dobré ohlasy. Jde o směs různých žánrů s tím, že jsem sáhla i po žánrech, které jinak moc nečtu (a proto když si klasicky koupím pár knížek za měsíc, vždy sáhnu po něčem jiném, čeho se míň obávám). Někteří autoři jsou legendami a  mistry svých žánrů, o jiných jsem slyšela prvně. Něco jsou knihy spoustu let staré, něco jsou celkem čerstvé novinky. Některé autory znám už několik let a vím do čeho jdu, od většiny autorů jsem ale dosud nic nečetla. No, je to vcelku zajímavá směsice knih, z které mám ale ohromnou radost.

Tak poďme na to :)


Knihy o knihách a knihkupectvích, ty jsem prostě musela mít :)
Jak lvové je výhra v soutěži, za kterou moc děkuji nakladatelství Epocha a Schefíkovu blogu.

Vidořád mám z Knihobita

A nakonec vše pohromadě :)
Tak, a to by bylo vše. Doufám, že se mi všechny knihy budou líbit. Zatím jsem přečetla Vězněnou, která byla skvělá (recenze tady) a mám rozečtené Hvězdy nám nepřály, které se mi zatím taky moc líbí.

Sice skoro všechny knihy byly vlastně jako dárek, i tak jsem si ale řekla, že jsem se asi zbláznila, a do budoucna to musím trochu krotit. Nejdřív jsem zkusila to, že si zakážu koupit si nějakou knížku v prosinci. Ehm, to teda moc nevyšlo (jaké překvapení), vždyť stejně pár knížek dostanu i pod stromeček, tak jsem to hodila za hlavu.  Tak teď přemýšlím, že se vrátím ke starému pravidlu, které jsem  teda taky moc nedodržovala - že si v měsíci můžu koupit maximálně tolik knížek, kolik jsem za předchozí měsíc přečetla. Tak uvidíme, jak mi to půjde :)

Znáte některou z knih? Četli byste/chtěli byste si přečíst? Těším se na vaše komentáře :)








15 komentářů:

  1. Skvělý výběr knih, spoustu jich závidím :) dneska jsem zrovna přemýšlela nad tím, že každý chválí Květy z půdy a já je ani nemám koupené, natož přečtené a najednou je vidím u tebe na blogu. Asi znamení, že si je mám koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já jsem od Andrewsové četla několik knih, všechny jsou takové zvláštní. Na jednu stranu mi přijdou moc ujeté a nepravděpodobné, na druhou stranu jsou čtivé a snadno se vcítím do postav, takže to hodně prožívám, přestože si vduchu říkám že tolik zla se jedné osobě za život prostě stát nemůže. Je to docela psycho, a Květy z půdy asi ještě víc než jiné série. Jsem na to zvědavá. No možná to znamení je ;)

      Vymazat
  2. Páni! Těch je ! Každopádně přeji příjemné čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No tý brďo! :D Tak to závist, opravdu! :) Mít takový příjem knih každý měsíc, to by se mi četlo! :) Od Kinga jsem zatím nic nečetla, takže nemůžu posoudit, ale hodně knih vypadá skvěle. :)
    Všichni mají Knihobita, je vážně tak dobrý? Asi si obědnám lednového k narozkám. :)
    Také přeji příjemné čtení. ;)

    http://knihomolka01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít takový příjem knih každý měsíc tak nás knihy brzo vystěhují :D Ale tuhle nadílku siopravdu užívám, je to takový splněný sen, koupit si spoustu knih, které jsem chtěla delší dobu, takhle najednou a ve velkém.

      No teď máš výhodu, že si můžeš dohledat spoustu článků a videí o Knihobitovi, takže víš, co od toho můžeš asi tak čekat. Někdy mi obsah sedne míň, někdy víc, ale ten pocit toho že vůbec netušíš, co na tebe v balíčku čeká, je prostě úžasný. Já když dostanu knihu k Vánocům nebo tak, tak většinou vím jakou. A strašně mi chybí to těšení se a ten pocit že nevím, co je uvnitř. A to mi Knihobit dopřává :) Takže mrkni, jestli tě oslovily dárky a knihy z minulých balíčků, a pokud ano, tak to určitě zkus ;)

      Vymazat
  4. No já bych teď hlavně chtěla papírový Kostičas a Vidořád. Vypadají moc pěkně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ty obálky jsou úžasné, nejen na pohled, ale i na dotyk, jsou takové sametové... Když jsem poprvé v knihkupectví držela v ruce Kostičas, tak jsem věděla, že ho chci :D

      Vymazat
  5. Nádhera :)
    Přesně podle mého gusta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to je super :) Vždycky mě potěší když narazím na někoho, kdo čte to co já :)

      Vymazat
  6. Krásná nadílka :) Některé knihy mám také doma, ale četla jsem jen Zmizelou, která mě zrovna moc nezaujala a Chyť mě... ta je skvělá :) Příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já se té Zmizelé trochu bojím, ostatně jako vždycky u knih, o kterých se moc mluví. Tak doufám že se mi bude líbit.

      Vymazat
  7. Rothfuss je úžasný. Taká ta klasická poeticka ale zároveň tajomna fantasy. Už dávno som necitala v tomto zanri niečo, z čoho by som bola taká nadšená.
    Kvety z pudy ma tiež bavili, aj keď to vôbec nie je jednoduche citanie. Citala som aj druhy diel a v citacke ma čaká tretí ;)
    Co sa týka Hviezda, z tých som mala veľmi rozporuplne pocity a prislo mi, že sa pri nich robilo príliš veľa kriku pre nič.
    A Cinder tiež skvela, veľmi originalne poňatie znameho nametu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, na Rothfusse právě slyším samou chválu, zaujalo mě i o čem to je, ty obálky jsou taky krásné, takže jsem je moc chtěla. Navíc se tahle vydání v hardbacku už nedají moc sehnat, hlavně Strach moudrého muže, tak jsem si řekla že do toho půjdu teď a koupím si rovnou oba díly.
      Já už jsem pár knih od autorky četla, kdysi na základce a docela jsem se z těch knížek musela vzpamatovávat. Tak teď aspoň vím co můžu čekat :)
      Hvězdy nám nepřály jsem včera dočetla, knížka se mi líbila, ale taky nechápu, proč je kolem toho takový povyk. Holt slušný marketing a propagace dělají divy.
      Právě to mě na Cinder, a celé sérii zaujalo. Už se těším až se na ní vrhnu (a na všechny ostatní knihy :D)

      Vymazat
  8. No tak to WOW! takových knížek :D a to jsem si myslela, že jsme na tom s nakupováním špatně :D
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě moc potěší a ráda na něj odpovím :)