pátek 9. října 2015

Knihobit #2

Před pár dny jsem si byla vyzvednout mého v pořadí čtvrtého knihobita. Co mi přinesl zářijový balíček a jak se mi líbil?

Tentokrát začnu rovnou knihou. Dostala jsem Polámané panenky od Jamese Carola a musím říct, že se mi knihobit trefil do vkusu. Vypadá to na zajímavou detektivku/thriller v hlavní roli s vyšetřovatelem, jehož otec byl sériovým vrahem. ,,My dva jsme stejní… Jefferson Winter nedokáže na tato slova zapomenout. Pošeptal mu je jeho otec krátce předtím, než injekce ukončila jeho život sériového vraha s patnácti mrtvými ženami na kontě. Winter se zoufale snaží dokázat sobě i okolí, že zákony genetiky někdy neplatí." Což zní hodně zajímavě a moc se na knížku těším.

Autora neznám a ani nemůžu, protože Polámané panenky jsou první knihou, která mu u nás vyšla. V zahraničí už mu vyšly i další knihy, takže pevně doufám, že budou vycházet i u nás (pokud se mi kniha bude líbit). Polámané panenky jsou vlastně prvním dílem série, ve kterých bude vystupovat ten samý detektiv.

Tudíž jsem s výběrem knihy spokojená. Pravděpodobně bych se o knize dozvěděla i tak, protože si jí pořídila Rodaw z Knihánkova, jejíž videa sleduji, a navíc jí právě čte, takže časem na ní bude video, ale nejspíš bych pro ní hned neběžela do knihkupectví. Takže jsem ráda že jsem jí získala touhle cestou a nemůžu se dočkat, až se do ní pustím.




A teď pár slov k dárečkům, které jsem v balíčku našla.

Asi největší radost mi udělaly špaldové bio krekry od Zemanky, protože je mám moc ráda a hned druhý den jsem se na ně vrhla. Vlastně jsem i ráda, že se o této pekárně díky Knihobitovi dozví další lidé, protože dělají moc dobré sladké i slané mlsání, které je oproti jiným pamlskům na trhu o dost zdravější a přitom mi chutnají mnohem víc než ty z masové produkce. Spousta lidí si myslí, že co je zdravé nemůže být dobré, no a Zemanka ukazuje právě opak.

Časopis Tajemství vesmíru mi taky udělal velkou radost, protože mám ráda snad všechny naučné časopisy, co u nás vychází, ale samozřejmě si je nemůžu všechny kupovat. Kupuji si pravidelně 21. století (i 21. století panorama a speciály) a Přírodu (ještě že jsem jí nedostala místo vesmíru, to by byla škoda), občas si koupím Koktejl, Lidé a země, 100+1 nebo i časopisy o historii. Vesmír mě taky moc zajímá, takže super, navíc si počte i můj táta.

Notýsek se mi líbí, tenhle styl písma miluju a nápis je super. Jen nevím, na co ho využiji, protože do takových notýsků nechci psát nějaké blbosti a časem ho vyhodit. Spíš bych do něj chtěla psát něco hodnotého. No časem určitě něco vymyslím :)

Záložka ze Hry o trůny mě moc potěšila, je krásná a až se konečně dostanu k přečtení dalších dílů, je jasné, jakou záložku budu používat. Pidi-placka s nápisem Growing strong je také ze Hry o trůny a určitě najde uplatnění (Jen tedy má někdo nějaký nápad jak udělat, abych placky neztrácela? Vždycky když jsem si nějakou vzala tak mi ulítla, od té doby je raději moc nenosím, abych je nepoztrácela. Možná zalepit zapínání vteřiňákem? :D)

A nakonec musím pochválit žlutou obálku s dopisem. Žlutou barvu mám strašně ráda a k podzimu se hodí, takže i za ní palec nahoru.

Sečteno a podtrženo, Knihobit opět nezklamal a balíček mi udělal velkou radost. Pokud to finance dovolí, rozhodně si ho příště zase objednám (Ježíšku moc prosím prosím předplatné!).

Jak se vám můj balíček líbí? Objednali jste si Knihobita nebo se chystáte?

4 komentáře:

  1. GOT záložka by potešila aj mňa. Veľmi sa mi páči ten zápisník, už som ho na niekoľkých blogoch videla a je vážne super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Polámané panenky, ta kniha mě také moc láká. :) Já dostal knihu Kdybychom se neviděli a už se nemůžu dočkat, až se do ní pustím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala, pardon, píšu přes mobil a občas nějaké to písmenko uteče...

      Vymazat

Každý komentář mě moc potěší a ráda na něj odpovím :)